Már többször felmerült kérdés, hogyan lehetne gyorsan megtudni minden érzékelő megfelelő állapotban van e az autóban. Főleg, ha kigyullad a motorhibajelző, de gyakran csak melegen nem indul a jármű vagy csak egyenetlen az alapjárat, stb.Az autó tervezésekor még nem volt ODB szabvány, az elektronikusan vezérelt befecskendezés is akkor kezdett elterjedni. Ezért a Daihatsu mérnökei egyszerű megoldást találták ki, hogy lekérdezhetővé váljanak a CMU-ban tárolt hibák. A motortérben rövidre zárva egy teszt csatlakozón két tüskét, a műszerfalon a motorhibajelző lemorzézza mi a baj. A teljes leírás a szervízkönyvben az EF-EFI rész alatt olvasható.
Az akkumulátornál a karosszéria mellett van egy kis zöld csatlakozó, amit felfelé óvatosan le lehet húzni a konzoljáról.
A csatlakozó kupakját egy kis csavarhúzó segítségével eltávolítva láthatóvá válnak a tüskék.
Az alábbi képen látható két tüskét rövidre zárva egy alkalmas eszközzel (vagy kis segítséggel), majd gyújtásra kapcsolva a kulccsal a műszerfal motorhibajelzője villogni kezd (a motor nem jár, minden elektronikus dolog ki van kapcsolva és az akkufeszültségnek legalább 11V felett kell, hogy legyen).
A hibajelzés egymás után minden tárolt hibát kijelez.
Az akkusarut pár percre eltávolítva, a hibajelzések törölhetőek.
Normál, hibamentes esetben egy fél másodperces felvillanás után négy és fél másodperces szünet jön, majd ismétlődik a jelzés.
A felvillanások száma fogja megadni a probléma helyét.
Amennyiben több hibát tárolt a rendszer, akkor az egyik hibakód után egy két és fél másodperces szünet után következik a következő, majd a 4,5 másodperces szünet után kezdi elölről a jelzéseket.
Az egyes kódok értelmezéséhez az alábbi táblázat ad segítséget.
A képre kattintva olvashatóbb, nagyítható a dokumentum.