Lökhárítók

Egy másik autó fényezése közben megpróbáltam az előzőleg átalakított lökhárítókat lefényezni.
Az alapozás és fényezés után nem kapott lakkot, mert mindenképpen matt színben gondolkozom. -Majd meglátjuk hogyan válik be…

kitöltő-alapozó
az általam kedvelt antracit-szürke

Új karosszéria

Hosszú idő után végre valami elindult Feroza ügyben.
Sajnos az utóbbi jó egy évben nem tudtam foglalkozni a témával, de a  pécsi bontó jóvoltából sikerült egy teljesen makulátlan karosszériához hozzájutnom (remélem még mindig olyan állapotban van, mint amikor kifizettem).

Persze eközben kiderült, hogy a beszerelt motor kopogását az egyik hajtókarcsapágy okozza, Így az is felújításra szorul. Egyenlőre itt tart a dolog. Várakozás a gépműhelyre és az autószerelőre.
Elvileg amint visszakerül a helyére a karosszériás megnézi és ha meg tudunk állapodni, akkor odaszállíttatom a megvásárolt kasztnit, hogy teljesen nézze át és készítse el a régóta vágyott kerékív szélesítéseket, meg amit kitalálunk közben.
A vásárolt csontváz most zöld színű, így mindenképpen fényezni is kell, főleg, hogy ha szeretnék egy időtálló autót. A külső, belső fényezés nyilván lesz olcsó de remélem a realitás talaján maradva találok valakit, aki elvállalja. Már kérdezősködtem, de kaptam olyan árakat is ami az autó árának olyan háromszorosa. -Értem én, hogy nincs elég autófényező és az alapanyagok is drágák, de sajnos az én pénztárcám is véges méretű.

Terveim szerint a fényezés alatt az alvázat szeretném rendbe rakatni, hogy az elkészült karosszériát rögtön rá lehessen pakolni és annyira összeszerelni, hogy lábon elinduljon (majd meglátjuk). A többi elektromos, kárpit és egyéb szerelésekkel kapcsolatban majd később elgondolkozom, hogyan is lehetne optimálisan megoldani.
Egyenlőre lépésről lépésre… Ezek sem lesznek kis feladatok.