Ez is a helyére került.
A fényezőtől kapott kétoldalú ragasztóval, lepucolva, zsírtalanítva……
2020. szeptember hónap bejegyzései
Fékcső
Újabb problémák megint (ez egy autófelújításnál normálisnak tudható be).
Viszont menet közben volt némi vízkár, ami miatt megint jó egy hónapig nem tudtam hozzányúlni az autóhoz, de legalább a kármentés és a rendrakás közben az alkatrészek között is rendet tudtam vágni (egy kicsit 🙂 )
Szóval még jó egy hónapja, -a hátsó fékbovdenek cseréje után- a fékpróba során felfedeztem, hogy a benzinszivattyú környékén spriccel a hidraulika folyadék. -Rossz hír, cserélni kell a csövet. Sajnos a karosszériacsere vagy az alváz rendbetétele során sérülhetett meg.
Hiába elég régi és rozsdás ahhoz, hogy egy mozdulattól eltörjön.
Nem maradt más hátra mint a csere. Találtam Dunakeszin egy céget, akik rézből megcsinálják a kívánt hosszúságot, amit majd kézzel lehet a kívánt formára hajlítani.
A dolog nem ördöngös, tegnap sort is kerítettem a cserére. A régi fékcső kiszabadítása után csak a régi helyére kellett hajlítani a csövet és a meglévő felfogatással fixálni a csövek helyzetét.
Külön örömömre szolgált, hogy a konzolrögzítő csavarokkal nem nagyon kellett bajlódnom. Egy kivételével simán bonthatóak voltak. 🙂
A levegőszabályozó rendszer
Visszaszereltem a levegőszabályzó rendszert.
Persze ez sem úszta meg a gondos takarítást és renoválást.
Első körben szét kellett szednem az egységet, hogy kitakarítsam.
Szerencsére nem volt túl bonyolult a szétszedése, csak pár patentet kellett leszedni és szétcsúsztatni az oldalakat.
Az eszköz úgy van megtervezve, hogy összerakni sem túl bonyolult.
Minden beugrik a helyére. 🙂
Az elöregedett szigetelő-szivacsréteget súrolással távolítottam el, majd a kínából rendelt öntapadó szigetelő szivaccsal vontam be a szükséges részeket.