Olajcsere

Az autó gyakorlatilag készen van.
Hogy teljes legyen a dolog még egy fékpofa cserét is beterveztem (vettem jó minőségű Brembo betéteket), de alaposabban megvizsgálva a dolgot nem volt szükség a cserére, mert a benne lévő betétek is elég vastagok voltak. -Megy a polcra tartaléknak.

Mivel évek óta állt az autó időszerűnek gondoltam egy olajcserét is megejteni, minden érintett helyen. Az olajnak is van egy öregedési folyamata és ezen végképp nem szeretnék spórolni, ha már ennyit költöttem a felújításra. Az olajszűrő és olajcsere egyébként is gyorsan megvan, mivel az autó hasmagassága miatt nem kell felemelni.

Japán autóba Japán olaj a legjobb egy ismerősön szerint. 🙂

A differenciál művek olaját is lecseréltem. A képen jól látszik, hogy a kilométerek alapján elvileg még szükségtelen cserénél is milyen sötét az olaj színe.
Szerencsére egy nagyon régi Castrol flakont még megőriztem, amin kis cső segíti a betöltést, így viszonylag fájdalommentesen tudtam az új olajat betölteni, az amúgy nehezen megoldható helyre.