Még picit régebben sikerült lokalizálni az egyik permanens olajfolyás eredetét.
Egyenesen az elosztóházból folyt az olaj, végig a motoron és a sebváltón. Nem gyorsan, amúgy komótosan, ezért nem is volt kritikus. Viszont elég sokáig ahhoz hogy a sebváltó tartó gumibak szépen meglágyuljon tőle.
A gyújtáselosztó javítása (telesen új szimeringeket kapott) után viszont már érdemes volt a következményekkel is foglalkozni.
Ezt az alkatrészt körülményes beszerezni, de szerencsére a donor autóból még volt egy jó állapotú gumibak, igaz letört csavarokkal. Egyszerűbbnek látszott ezt a két csavart kifúrni és ujjakat behegeszteni. Beszerelés előtt még kapott egy teljes pucolást cinkes, majd fekete festést.
A csere után derült ki, hogy eddig sem egy eredeti darab látta el a feladatát hanem valamilyen sanszosan olcsó, kelet-európai márka átalakított gumibakja. – Nem tudnám megmondani honnan származhat, de aki felismeri a képek alapján nyugodtan írja meg.
Meglehetősen jól funkcionált mielőtt elolvadt az olajfürdőtől.