Helyén a hátsó híd

Végre a helyére került az egyik évek óta húzódó projekt, a teljesen felújított hátsó híd. Régebben írtam róla, hogy az idő megette a fogaskerekeket a differenciálműben és 1989 óta kapott hideget, meleget, de főleg vizes, sós lét, így már a külseje sem volt makulátlan.
A donor Ferozában (talán Németországban óvatosabban bánnak a sózással) egész jó állapotban marat meg az elem, így ez szolgáltatta az alapot a kiinduláshoz.
https://feroza.hu/hatsoo-hid-macera/
Szóval a végén egy profi szerelő fejezte a munkát, beszerezve a hiányzó tömítéseket és zsugorgyűrüket is. -Jobb a békesség, elvégre nem szerettem volna, ha egy éles kanyarban az egyik tengely kicsúszik  a helyéről…
Készre szerelés után már csak pár apró tartót kellet készítenem a kézifékkábeleknek.
Így végre elérkezett a pillanat, hogy minden csapágy és tömítés a helyére került, még azok a szorítógyűrűk is, amelyek beszerzése némi nehézségbe ütközött.
Olajjal feltöltve, újonnan hajlított réz fékcsövekkel felszerelve, gyönyörűen…

A rég darab kiszerelve:

régi híd

 

 

 

 

 

Beszerelés:

új híd

új híd2 új híd3