Kezdenek hidegek lenni a napok. Ilyenkor az embernek mindentől elmegy a kedve, -az enyém legalább is biztosan- beleértve az egyébként jóleső érzésként és kikapcsolódáskén végzett autószerelést.
Persze a dolognak haladnia kell, mert szorít az idő és a vágy, hogy mielőbb begurulhasson egy vizsgáztatóhelyre.
Így kompromisszumos megoldásként rászántam magam, hogy nem bújok „játszóruhába”, hanem a már régóta halogatott tervezést rajzolgatást választom a nap kihívásának.
Több legyártandó dologra is szükség van, amik pontos tervezést, méretezést kívánnak.
Ilyen például az egyébként ormótlan rendszámtábla tartó és világítás kiváltása egy szebb, jobb egyedi tervezésű megoldással. Ebben az esetben meg kell tartanom az eredeti csavaros rögzítési helyeket és a Feroza felirattal ellátott rendszámvilágítás burkolatát.
Az egyszerűbb motortérben elhelyezett relésor felfogató konzol mellett, a nagy kihívást a sebváltó mögötti kacsolósor és autórádió konzol jelentette.
Ez egy feketére eloxált alumíniumlemezből készült konzol lesz, ami a rádiót egy kissé felfelé megdöntve jobb rálátást biztosít a kijelzőre és egyben egy kapcsolósornak is helyet ad.
Ezen a kapcsolósoron szándékszom elhelyezni minden másodlagos rendszer vezérlőgombját.
Többek között a kapcsolhatő vízhűtő, a radaros előriasztás kapcsolója, a ködfényszóró, a fényhíd, a pneumatika és egyéb rendszerek irányítását és visszajelzését.
A méretezés után papírból modelleztem le az alkatrészeket, amit később egy műszaki rajzon pontosítottam. A gyártás elvileg mindenféle lézervágó, maró és hajlító gép segítségével történik, prototípus gyártás keretében, egy erre szakosodott cégnél. -Már most kíváncsi vagyok az eredményre és persze izgulok is, hogy mindent jól terveztem e meg…
…