Kitört a nyár és megint nagyon hiányzik a nyitott tetős, zenés autózás.
Már megint régóta nem írtam, de pár hete megint nekiestem az autónak.
A télen elkészült a relésort tartó konzol és a kapcsolósor is az autórádió alá.
Az előző nagyon szép lett, de a második nem lett pontos, így újra kell gyártani
A relésort viszont elkezdtem bekötni egy 8 eres kábellel a műszerfal alatti kopácsolósorhoz,
illetve már bekötöttem az elektromos hűtőventilátor áramköreit (relével, biztosítékkal, stb.)
A kárpitozás is halad. Az eredeti furnérlemezes megoldás helyett egy 3mm vastag rétegelt lemez fogja képezni a kárpit alapját. A kárpit egy sötétszürke, steppelt spéci anyag, kifejezetten ilyesmire gyártva.
A méretre vágott, kifurkált és a pára miatt lakkozott rétegelt lemezre ragasztóspray-el rögzítettem a kárpitanyagot, amit a gyáritól vastagabb mérete miatt bontható patentekkel fogok rögzíteni a karosszéria eredetileg is erre a célra szánt lyukaiba.