Forró nyári esték

A hét végén nem sikerült befejeznem amit elterveztem, így kedden megint nekiálltam a kárpitozásnak. Ezúttal sikerült is befejeznem a hátsó részt.
A nehézséget a rétegelt lemez pontos méretre csiszolása után a rögzítéshez használt lyukak kialakítása okozta. A feladatot egy mértre vágott kb. 200g -os, keményebb papírral oldottam meg, amit sablonként használtam fel a lyukak pontos helyének megállapításához.
Később ezeket a lyukakat használtam fel a rétegelt lemez kifúrásakor.
Amikor minden stimmelt ragasztóspray-el rögzítettem a kárpitot.

A papírsablon a lyukakhoz.
Ragasztás előtt a kiszabott anyag.
A lemez háta ragasztás után.
A hangszóró és a szellőzőrács a helyén.
A hátsó borítás elkészítése, formája miatt egyszerűbb feladat volt.

A hűtővel párhuzamosan halad a légszűrő csöve, miután a hűtést átalakítottam, ezt egy kis konzol tartja a helyén. Most ezt is lecserélem egy igényesebb és színre fújt változatra.
Ezt a konzolt is lehajlítottam, lecsiszoltam és lealapoztam, hogy a fényezőtől kapott és egy spray-be töltött javítófestékkel a karosszéria színére tudjam festeni.

A drótból lehajlított sablon és az alakuló fémdarab.
A helyén, még a fényezés előtt.