Ez a vasárnap sem telt el tétlenül. Bár nagyon nagy a meleg, a lelkesedésem nem csökkent.
Az autó eéőző életében az olajos légszűrő és a hűtőrendszer módosítása miatt pár dolgot átalakítottam, így le kellett gyártanom a légcsövet tartó kis konzolt is.
Erről a konzolról már írtam korábban. Most az autó fényére fújva és lakkozva még egy kis polifoam csík is került a karosszériával érintkező részre, nehogy sérüljön az autó.
Az autóba szintén -még régen- beszereltem egy marhabőgés kürtöt, aminek mechanikus működtetéséhez egy bovden szükséges. Ez eddig a műszerfal alatt volt elhelyezve, kissé szerencsétlen és nem is túl szép módon. Most tervbe vettem, hogy a kamionok módjára a vezetőülésnél a „majrévas” rögzítési pontjait fogom felhasználni egy korrektebb szerkezethez.
ennek értelmében kialakítottam egy kis nyílást, hogy az A oszlopban fel tudjam vezetni a motortérből áthozott bovdent. Természetesen, ebben az esetben is nyílás kialakítását követően színre fújtam a munkaterületet, hogy elkerüljem a későbbi rozsdásodás megindulását.