Nem csak az alagút vége látszik, hanem már a környező táj is.
Az elmúlt időben nagyon kevés időm volt dokumentálni az autó fejlődését, de most kicsit összefoglalnám az eseményeket.
A kárpitozás kész, a pantentok jól rögzítik a rétegelt lemezre ragasztott kárpitot. A bal hátsó kárpitba bekerült egy hátsóvilágítás is (ez régebben nagyon hiányzott pakolásnál). Valamilyen kis busz belsővilágítása volt. Egy bontóban berheletem ki egy autóból.
A lökhárítók és a rendszámok a helyükön. MInden külső világítás is működik, a Hifi nem kevésbé. 🙂 A belsőtérben minden a helyén.
Mivel sok minden elkészült, ezért inkább arról írnék mi az ami nem.
-Az alapjáratom valamiért magas. Sajnos ennek okára még nem jöttem rá, de gyanítom, hogy a kis szelep, ami pót-levegőt ad a motornak nagyobb terhelés esetén (pl. ablakfűtés, hideg motor, stb.) nem záródik el. Ezt az áramkört az ECU vezérli, de nyilván kap valami téves infót a rendszer.
-A nagyobb gond, hogy a fék sem működik. Bár már kicseréltem a fő-fékhengert és lelégtelenítettem a rendszert, a pedál beesik. Vettem felújító szettet, kicseréltem és megpróbáltam feltölteni újra olajjal a főfékhengert, majd légteleníteni a kerekenél, de nem túl meggyőző a dolog…. -Nem tudom hogyan tovább, de majd csak lesz valami.
Apróbb munkák még lesznek az autón, de majd csak, a vizsgáztatás után.
Az első rács rögzítési pontjait át kell alakítani, de ezt a gyártó cég tudja csak megtenni, szakértelem, műbizonylat, stb.
Az első szélvédő felett a fényhidat is későbbre hagytam, ugyan úgy mint a bal oldali kapaszkodó helyére tervezett fogantyút is, ami majd a marhakürtöt fogja működtetni. -Hasonló képpen mint egy kamionban.
A légrugók is majd egy későbbi időpontban kerülnek be az autóba (jobb, ha ez a vizsga után lesz).
Viszont minden kábel kapcsoló és relé, már a tervezési szakaszban ki lett találva illetve későbbiek során bekötve.