Gurul…

Nagy naphoz érkeztünk.
Hosszú évek után a 2022 július 19.-én a saját lábán (kerekein) megy az autó.
Miután a fékeket sikerült működésre bírni (feltölteni olajjal az egész rendszert, majd korrektűl légteleníteni, majd beállítani a kézifék feszességét) kivittem egy kis körre a lakópark zárt utcáiban a járgányt. Elvileg nagy gond nincs, minden rendben. A hátsó differenciálmű mintha egy kicsit ragadna. Kézzel nem is lehet lefogni az egyik kereket, ha fel van bakolva a hátsó tengely. Ezt meg kell nézni, de aszfalton nem éreztem semmit. A kerekek nyikorognak, de ezt elől is megteszi. Talán a széles nyomtáv miatt, talán nem.
Egy mindenre kiterjedő olajcsere biztosan nem árt.

Közeben valamilyen pótkereket nézek hátulra, de sajna már nem divat a használt gumi, ráadásul a 15 coll-os felni sem szokványos manapság.
A marhabőgés kürt bovdenjét is átterveztem a vezetőoldali majrévas helyére. Ezt 3D nyomtatással fogom megoldani. -Új kihívás…
Vizsgát is kellene intéznem valahol. Utána már el tudom vinni az autót a Karkus-hoz, hogy átalakítsa a rácsot a tapasztalatoknak megfelelően egy új rögzítési pontra.
Majd a fényhíd rögzítése és bekötése következik és az a sok apróság amit már régóta terveztem… 🙂