Hátsó híd macera

Valamikor tavaly belefogtam a hátsó híd teljes felújításába. Az alapot a donor Freoza szolgáltatta. A teljes szétszedés után az alkatrészek homokszórása következett, majd azt cinkes bevonat utáni hőkezelés és egy porfestés követte.

Természetesen a csapágyak is cserélve lesznek. Sikerült szerezni eredeti Koyo csapágyakat és zugsorgyűrűt a csapágyak rögzítéséhez, bár utóbbiból csak egy darabot. Egyszerűen sehol nem kapok még egyet. Lehet, hogy meg kell rendelnem Japánból?

Persze a gyári szervízkönyv és a gyári alkatrész-katalógus programban is vannak eltérések az ábrákat nézve, de majd csak sikerűl kisakkozni valahogy az összerakást. Persze ilyenkor sajnálom, hogy amikor az egész elkezdődött, nem vettem filmre a szétszedés folyamatát.

Persze a kiszedett szimeringeken sincs méretjelölés, így megpróbálom valahogy a gyári rendelési számok alapján megtudni mit is kell beszerezni.

Az új csapágyak

Az új csapágyak

festve, csomagolva

festve, csomagolva

alapozva

alapozva

IMG_2052

az eredeti állapot

az eredeti állapot

festésre várva

festésre várva