Sor került erre is…
Többszöri indítózás után sem indúl, csak köszörül és hiányzik a gyújtás ráadásakor jellegzetes benzinszivattyú hang. Még szerencse, hogy nyár van, nincs latyak és kéznél van a gyári emelő kurblija. Utóbbi hasznos célszerszámnak bizonyult amikor ütlegelni kellett egy kicsit a szivattyút, hogy térjen magához, mert a védőlemez mögött kellet valahogy valahogy ütögetnem, ami az autó alatt homorítva nem is olyan könnyű.
Miután párszor eljátszotta velem ezt a játékot, nem volt más lehetőségem. Cserélni kellett megint valamit. Pár telefon és horror árak után találtam egy csepeli kis autósboltot, akik jó áron tudtak utángyártott szivattyút adni az autóhoz.
Persze ha már cserélni kell, akkor legyen teljes a dolog, a teljes szivattyú konzolt felújítom rendesen.
Megint csak a donor autóból ki- és szétszerelt konzol szolgáltatta az alapot.
Homokfúvás, majd a cink és a festékréteg ráégetése után már elég jól nézett ki a konzol, hogy rászerelhessem az újonnan vásárolt benzinszivattyút.
A csatlakozóknál a jól bevált forrasztás és ragasztópisztolyos szigetelést használtam.
Viszont az új szivattyún nem csavaros, hanem csővéges csatlakozás volt a motor felé, így egy kis darab benzincsövet le kellett vágni, hogy egy flexibilis benzincsővel csatlakoztatni lehessen a levágott csővéghez kikerülve az eredeti megoldást és a zajcsökkentőmembránt.