A Feroza egyik tervezési problémája a könnyen törő laprugó.
Már nem is emlékszem hányszor cseréltettem valamelyik oldalon hol egyik, hol másik lapot. Volt olyan eset, hogy kettő is eltört egymás alatt. Egy idő után már magam álltam neki a cserének. Találtam Szigethalmon egy autórugóst, aki rövid határidővel viszonylag olcsón kicseréli a törött rugóimat. A folyamat viszonylag egyszerű, az autót felbakolva az első és hátsó rögzítő csavarokat kell eltávolítani és hátsó hídhoz rögzítő „cuppogókat” -U alakban meghajlított két végén menetes edzett acél szorítókat- kell leszerelni.
A dolog csak akkor nehezebb, ha a szilentek be vannak rohadva, ebben az esetben az egészet érdemes elvinni a rugóshoz, ahol ki tudják sajtolni a kötegből a régi darabot és egy újjal helyettesítve meg tudják oldani a jövőbeli problémáinkat is, amennyiben megint cseréle szorulna a dolog.
Egy dologra viszont vigyázni kell. A rugóköteget egy anya fogja össze, ami japán méret. Egy keskeny anya, amit előszeretettel cserélnek új, normál méretűre. A problémát az okozza, hogy a leségcsillapítót és az előzőekben említett szorítókat egy acéllap fogja össze a rugókkal, aminek középpontjában egy furat szolgál a rugók pozíciójának beállítására.
Ez a furat fog kicsinek bizonyulni, ha nem az eredeti csavarokkal van a rugóköteg összefogva. Két megoldás adódik, vagy nagyobbra kell fúrni a lyukat, vagy az anyát kell körbecsiszolni, hogy tökéletesen illeszkedjen.