Mint írtam változnak a dolgok.
Így például a motor kapott egy olajhűtőt, amit a hűtővíz hűt le.
Illetve, hideg motornál a gyorsabban felmelegedő víz melegít fel gyorsabban üzemi hőmérsékletre.
Természetesen bekötés előtt ki kellett alakítani a hűtőradiátoron a megfelelő csőcsatlakozást.
A csatlakozó, a radiátor aljában az elektromossá átalakított hűtőventilátor hógombja mellett kapott helyet.
A másik módosítás a benzin nyomásszabályozó beszerelése volt.
A motor nagyobb áteresztőképességű injektorokat is kap, amihez picit meg kell emelni a benzinnyomást. A szervizkönyv szerint 225.6 – 274.6 kPa (2.3 – 2.8 kgf/cm), amit olyan 300 kPa felé kell közelíteni. -Majd elválik hogyan gog szuperálni.
A nyomásszabályozót egy kínai oldalról rendeltem, miután meggyőztek róla, hogy annyira egyszerű szerkezet, hogy nincs benne kockázat, versenyautókba is ilyeneket szerelnek (és miután láttam, hogy itthon is ugyan ezeket adják jó háromszoros áron).
Az szívóoldali rögzítéshez az eredeti (üresen maradt csavarhelyeket használtam fel, amihez készítettem egy oda illeszkedő tartókonzolt.
Hátulra csatlakozik a injektorsorból jövő benzincső, oldalra az eredeti vákuumcsövet vezettem ki, alulról meg a visszafolyó cső megy a tank felé.
A szabályozó tetején jól látszik az állítócsavar.
Persze az eredeti nyomásszabályozót kiszereltem, így ennek helyére egy megfelelő csatlakozót kellett legyártatnom egy esztergályosnál, ami illeszkedik az injektorsor végére, de csak átvezetőként szolgál egy benzincsőhöz (kínai is tartalmazott valamit, de a Ferozához biztosan nem volt jó).
Beszerelve valahogy így néz ki:
Ezek után jöhet a nagyobb kapacitású Mazda injektor…